Запитання та відповіді

ЗАМОВЛЕННЯ ТА ДОСТАВКА

Які є способи доставки?

На даний момент всі замовлення відправляються Новою Поштою.

Скільки коштує доставка?

Ціна доставки по Україні варіюється приблизно між 70 грн та 150 грн.

Чи є безкоштовна доставка?

Так, ми робимо безкоштовну доставку для усіх замовлень від 2000 грн.

Скільки часу знадобиться для отримання мого замовлення?

Зазвичай, доставка займає 1-3 дні. Ми робимо все можливе, щоб клієнт якомога швидше отримав своє замовлення.

Як відслідковувати моє замовлення?

Після того, як Ви зробите замовлення, ми надішлемо електронний лист з номером ТТН та посиланням, за яким можна відслідковувати замовлення.

Чи потрібно чекати на дзвінок для підтвердження замовлення?

Ні, підтвердження замовлення Ви отримаєте на електронну пошту. Ми можемо Вам зателефонувати лише у випадку, якщо нам не буде вистачати даних для відправки замовлення.

Я не отримав своє замовлення, що робити?

Будь ласка, слідкуйте за номером ТТН чи замовлення було доставлене на вказане Вами відділення Нової Пошти. Якщо ні, то зв'яжіться з нами за номером телефону +380503865402.

ОПЛАТА ТА ЗНИЖКИ

Які є доступні способи оплати?

Оплата здійснюється онлайн на сайті за допомогою платіжної системи. Усі транзакції безпечні та зашифровані.

Чи можна оплатити товар при отриманні на пошті?

Ні, ми не відправляємо товари накладеним платежем.

Як застосувати знижку за допомогою промокоду?

Знижку можна застосувати саме на сторінці оплати замовлення, ввівши промокод у відповідне поле.

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ

Яка ваша політика повернення?

Будь ласка, перегляньте нашу політику відшкодування (посилання внизу сторінки).

Чи можу я скасувати замовлення?

Так, Ви можете скасувати замовлення у той самий день, в який було зроблене замовлення і, якщо товар ще не був відправлений.

ТОВАРИ ТА ЯКІСТЬ

Де виробляється продукція VITALITA?

Наша продукція виробляється в Україні з використанням лише європейських та американських інгредієнтів.

Як перевіряється якість товарів?

Всі наші товари проходять перевірку якості у Центральній випробувальній лабораторії контролю якості товарів при Торгово-промисловій палаті України. Також, час від часу ми перевіряємо наші товари у незалежних приватних лабораторіях, щоб бути додатково впевненими у їх якості. Ви можете знайти наші сертифікати на головній сторінці сайту, якщо ж Вам потрібна додаткова інформація, будь ласка, напишіть нам на електронну пошту info@vitalita.com.ua.

Як отримати консультацію по підбору дієтичних добавок?

Пройдіть наш короткий тест по підбору дієтичних добавок, після чого наш консультант зв'яжеться з Вами і більш ретельно допоможе з вибором товарів.

Як дізнатися термін придатності товару?

Ви можете дізнатися термін придатності конкретного товару, подзвонивши нам за телефоном +380503865402 або, написавши на електронну пошту info@vitalita.com.ua.

Як зрозуміти чи товар є в наявності?

Якщо Ви можете додати конкретний товар у кошик, це означає, що він є в наявності. Товари, яких немає в наявності, неможливо додати у кошик та перейти до оплати.

ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ ТА ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ

Що можна побачити в особистому кабінеті?

В особистому кабінеті можна побачити всі деталі Ваших замовлень, а також додати необхідну інформацію, щоб пришвидшити процес оформлення замовлення.

Які переваги програми лояльності?

Наша програма лояльності дає можливість отримувати бонуси за кожну покупку, які потім можна конвертувати в знижки, також вона включає в себе реферальну програму, за якою можна отримувати додаткові знижки, якщо Ваші друзі придбають наші товари.